Aerodina Lenticulară – farfuria zburătoare a lui Henri Coandă bazată pe „Efectul Coandă”

Distribuie!

„OZN-ul lui Coandă, fascinanta creaţie care a înlemnit America!

Farfuria zburătoare concepută de Henri Coandă, denumită tehnic de către inginer „aerodina lenticulară”, este exemplul perfect de proiect care poate fi studiat astăzi de oricine, dar care din păcate zace prăfuit într-un muzeu pe care mulţi îl ocolesc, deşi este amplasat într-una dintre cele mai vizitate zone de agrement din capitală. Este vorba despre Muzeul Tehnic „Dimitrie Leonida”, situat în parcul Carol.”[1]

Mai multe pe larg aici -> http://www.go4it.ro/curiozitati/dosare-3998600/proiectele-necunoscute-ale-lui-henri-coanda-7057481/ozn-ul-lui-coanda-fascinanta-creatie-care-a-inlemnit-america-7099030/

„Efectul Coandă, fenomenul care a revoluţionat aeronautica

Avionul cu reacţie inventat de Henri Coandă este fără îndoială cel mai cunoscut proiect al savantului român, dar mai importantă decât avionul în sine s-a dovedit a fi descoperirea aşa numitului „efect Coandă”, un fenomen fizic care a ajuns să stea la baza dezvoltării aeronavelor capabile să decoleze pe verticală şi fundamentul fizic pentru realizarea a numeroase echipamente industriale şi militare.”[2]

Mai multe pe larg aici -> http://www.go4it.ro/curiozitati/dosare-3998600/proiectele-necunoscute-ale-lui-henri-coanda-7057481/efectul-coanda-fenomenul-care-a-revolutionat-aeronautica-7419135/

„Marele savant român Henri Coandă: “Farfuriile zburătoare? Eu le-am inventat!”

În perioada anilor ’60, marele savant român Henri Coandă făcea o afirmaţie cu totul uimitoare. În cursul unui interviu, el declară următoarele: „Farfuriile zburătoare? Ei bine, eu le-am inventat!” Marele savant român se referea la „aerodina lenticulară”, un „nou tip de aparat zburător” conceput şi realizat de Henri Coandă.

.Aerodina lenticulară”, concepută între cele două războaie mondiale pe principiul „Efectului Coandă”, reprezenta o maşină de zburat foarte simplă, fără piese mecanice în mişcare, cântărind sub o tonă şi având o rază de acţiune de circa 5.000 km. Carburantul indicat la vremea aceea pentru propulsia „aerodinei lenticulare” era propanul, dar Coandă avea în vedere şi energia nucleară, ca soluţie de viitor.

„Aerodina lenticulară” – sau „avionul-farfurie”, cum îi mai spunea savantul – era astfel gândită spre a ateriza şi decola pe verticală oriunde, pe orice fel de teren, neavând deci nevoie de instalaţii terestre speciale, ca cele aflate în prezent în dotarea aeroporturilor moderne. Modelul iniţial al „aerodinei lenticulare” era prevăzut cu patru elemente în formă de disc şi un fuselaj în care erau amplasate locurile călătorilor.

Dar cum a ajuns Coandă la ideea „farfuriei zburătoare”? Iată ce scrie el despre aceasta în iarna anului 1965 în revista franceză ,,Icar”:

“Din moment ce noi nu am găsit încă mijlocul de a realiza anti-gravitaţia pentru a ne menţine în aer, trebuia să caut soluţia problemei în mişcarea relativă care are loc între mediul ambiant (aerul) şi corpuri, cum s-ar spune, a face invers faţă de ceea ce noi facem astăzi”.

El descoperă astfel, corelând o serie de observaţii asupra fluidelor, efectul fizic care îi poartă numele – Efectul Coandă – iniţiind chiar o serie de experienţe memorabile într-un mic laborator parizian din apropierea Gării de Est, amenajat cu sprijinul marelui fizician englez Norman Thompson.

Definind principiile „Efectului Coandă” – înregistrate de altfel la 8 octombrie 1934 ca invenţie sub titlul de „Procedeu şi dispozitiv pentru devierea unui fluid într-un alt fluid” – savantul român ajunge în mod inerent la studiul creării vidului de-a lungul unei suprafeţe determinate, apoi la posibilitatea realizării unui nou tip de maşină zburătoare: „aerodina lenticulară”.

Prima piesă de încercare a ideii sale va fi gata în 1932. Era o primă machetă a cărei perfectă funcţionalitate a fost dovedită şi elogiată acolo, în laboratorul din preajma Gării de Est din Paris, de către savanţi de renume: Thompson, Le Prieur, Seguin, Bunauvarilla, Zwinsky, D’Anselme şi alţii.

Al doilea model – care era de fapt capabil să zboare – a fost construit în iarna anului 1933. Această „aerodina lenticulară” liliputană – dotată cu două „braţe-aripă” rotative de 1,5 m lungime fiecare – se putea învârti în jurul propriei sale axe, decolând şi aterizând pe verticală. Mijlocul de propulsie era aerul comprimat.

Coandă a intenţionat ca, începând din anul 1969, să construiască industrial aerodina sa lenticulară – aparat care nu polua mediul ambiant sub nici o formă – dar vârsta sa înaintată şi o boală necruţătoare i-au întrerupt aceste proiecte atât de îndrăzneţe. Prin anii 70, canadienii au făcut şi ei încercări de a realiza un aparat de zbor circular care să fie funcţional şi viabil, dar se pare că experienţele lor au suferit un eşec lamentabil.

Odată cu trecerea timpului, putem afirma că, deşi dorinţa marelui savant român Henri Coandă de a construi un aparat de zbor circular cu decolare şi aterizare pe verticală, nu s-a realizat încă, ideea în sine este absolut remarcabilă, una dintre acele idei care revoluţionează lumea şi ne fac să ne gândim că geniile se nasc întotdeauna prea devreme…”[3]

„OMUL AR PUTEA CĂLĂTORI SPRE STELE, CU PROPRIA SA ENERGIE

La 17 decembrie 1970, la o întâlnire cu studenții și cadrele didactice universitare de la Universitatea Politehnică din București, savantul Henri Coandă a făcut o declarație surprizătoare: omul ar putea călători spre stele cu o viteză fantastică, folosind pentru propulsie propria sa energie.

Biografia lui Henri Coandă conține și file albe. Se pare că savantul a lucrat și pentru un program german, având ca obiect proiectarea unor aparate de zbor destinate spațiului cosmic. Ceea ce puțini știu este faptul că Henri Coandă a fost judecat în Franța pentru înaltă trădare și a fost la un pas de a fi împușcat.

Potrivit declarației sale, proiecta și experimenta aparate de zbor de formă lenticulară în Africa de Nord, între anii 1938 – 1939. Primele aparate din seria OZN-urilor terestre proiectate de Henri Coandă, zburau fără echipaj uman din cauza accelerației violente pe care o dezvoltau.”[4]

Mai multe pe larg aici -> http://jurnalparanormal.ro/content/omul-ar-putea-c%C4%83l%C4%83tori-spre-stele-cu-propria-sa-energie

SURSE

  1. http://www.go4it.ro/curiozitati/dosare-3998600/proiectele-necunoscute-ale-lui-henri-coanda-7057481/ozn-ul-lui-coanda-fascinanta-creatie-care-a-inlemnit-america-7099030/
  2. http://www.go4it.ro/curiozitati/dosare-3998600/proiectele-necunoscute-ale-lui-henri-coanda-7057481/efectul-coanda-fenomenul-care-a-revolutionat-aeronautica-7419135/
  3. http://www.lovendal.ro/wp52/marele-savant-roman-henri-coanda-farfuriile-zburatoare-eu-le-am-inventat/
  4. http://jurnalparanormal.ro/content/omul-ar-putea-c%C4%83l%C4%83tori-spre-stele-cu-propria-sa-energie
  5. Foto: go4it.ro

Inima generează un câmp electromagnetic care se extinde cu mult în afara corpului nostru. Acest câmp electromagnetic are o anumită formă, arătând ca un inel lat împrejurul trupului, cu o rază de aproximativ 2-3 metri

Relaţia dintre percepţia energiei subtile a timpului şi senzaţia de satisfacţie

Oamenii de știință construiesc un biocomputer bazat pe celule vii

Secrete guvernamentale: Știința oficială nu este totuna cu știința reală

Schimbările climatice - ciclice și aleatorii. Dioxidul de carbon nu este un poluator, ci o sursă de hrană pentru plante

Al treilea ochi: Civilizațiile antice știau de existența glandei pineale și îi cunoșteau importanța deosebită. Glanda pineală a fost văzută mult timp drept portalul care face legătura între lumea fizică și spirituală, cele două planuri în care trăim concomitent cu toții

Cercetatorii sugerează că DMT-ul – o substanță produsă în mod natural de glanda pineală – ne poate duce în universuri paralele în timpul somnului

Subconștientul, puterea uriașă a minții umane! Imaginea mentală și proiectarea ei cu perseverență și credință în subconștient reprezintă secretul de a obține de la subconștient tot ceea ce îți dorești!

Arsenalul psihotronic sovietic a fost experimentat între anii 1975-1977 asupra ambasadei SUA de la Moscova

Inima are propriul ei „creier” și este „conștientă”

Nivelul tehnologic al civilizaţiei extraterestre din sistemul solar al stelei Sirius, civilizaţie care se pare că a jucat un rol important în destinul civilizaţiei umane

Elementul 115 - utilizat pentru propulsia farfuriilor zburatoare cu motor antigravitational

Departamentul Național de Informații (DNI)

Departamentul Național de Informații (DNI) este o organizație neguvernamentală fără personalitate juridică. Departamentul Național de Informații (DNI) a fost înființat la data de 15 august 2013.

You may also like...